Gıda mühendislerinden “sağlıksız gıda üretenlere hapis cezası” hazırlığına destek Basında Biz:Yeni Akit Gazetesi – 17/01/2020 Gıda Mühendisleri Derneği Başkanı Abdussamed Boyu: – “İnsan hayatını ve sağlığını tehlikeye sokacak gıdaları üretenlere, ithal edenlere ya da piyasaya sunan gıda işletmecilerine 1 yıldan 5 yıla kadar hapis cezası verilmesini öngören yasa taslağını çok önemli buluyoruz ve destekliyoruz” – “Caydırıcılık...
Gıda mühendislerinden ‘hileli üretime’ ceza artışı talebi Basında Biz: Anadolu Ajansı – 19/12/2019 Gıda Mühendisleri Derneği Başkanı Boyu,”İşletmeler uyguladıkları hile yöntemiyle kesilen cezanın çok üstünde kar elde ediyor. Bu sebeple taklit ve tağşişten vazgeçmiyor.” dedi. Gıda Mühendisleri Derneği Başkanı Abdussamed Boyu, AA muhabirine, son dönemde gıda denetimlerinin yoğunlaştırılmasını olumlu bulduklarını söyledi. Taklit ve tağşiş gibi uygulamaların özellikle...